keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Vasta(us)tuulella



Sain tunnustuksen Soilalta, se semmoinen on kovin mukavaa. Sitten minun tehtäväni on vastata seuraaviin kysymyksiin.

1. Milloin aloitit blogisi?

Kuudes heinäkuuta vuonna 2008, saapasjalan kirjoituksia nurkkapöydästä. Tänne muutin joulukuussa viime vuonna. Halusin lähemmäs ihmisiä, tuntui, että blogit.fi oli pohjoisnapa, sinne uskaltautuivat vain ne jotka eivät pelänneet paleltumista.

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Tästä elämäntyylistä, väreistä, ystävistä, seikkailuista, ihailuista, ihmisistä, kirjoista, löydöksistä, lempiasioista. Haluan kertoa teille, että uskokaa mitä tahansa, myös Lahdessa voi olla onnellinen tai oikeastaan uskokaa minua.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

Olen edelleenkin innostunut tästä, vaikka aloittamisesta on aikaa. En koe paineita blogiani tai kommentteja kohtaan. Annan tälle aikaani, päivitän rauhassa, kuvaan rauhassa, kirjoitan ajatuksella, ilman sen kummempia ryppyjä otsallani.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Muiden blogit, Heitteille jättäytynyt ja 17 neliötä esimerkkeinä. Niiden kautta löysin muitakin. Aluksi halusin keskittyä musiikista kirjoittamiseen, ajattelin tarvitsevani kapean aihealueen, jolla liikkua, mutta sitten se vain muuttui ja musiikki jäi.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Koska oma nettiyhteyteni on ollut mitä sattuu olen pitänyt kuvat aika pieninä, jotta latautuisivatkin joskus. Mutta ehkä ne voisivat hieman kasvaa suuremmiksi, sentin tai kaksi, ehkä. Arvonnan voisin pitää joskus, se voisi olla hauskaa.

Kysymyksen numero 6 esitän sinulle, mitä sinä olet aina halunnut tietää minusta, blogista, elämästäni tai jostakin mihin osaisin vastata? Olettaen tietenkin kysymysten pysyvän hyvän maun rajoissa.

3 kommenttia:

soila kirjoitti...

hehee mua naurattaa tuo "myös lahdessa voi olla onnellinen":D

mä voisin kysyä vaikka et mitkä on sun lempikirjoja? ja mitkä lempilevyjä?
tykkään aina kysellä lempiasioista!

maijja kirjoitti...

Minä haluaisin kyllä tietää, että paljonko sinussa on mittaa, ja minkäkokoisin kengin kuljet? Mielikuva sinusta on niin pikkuinen!

hippityttö kirjoitti...

Mitä toivoisit jos saisit 3 toivomusta?