keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Mennään jo kotiin





Joitain asioita olen jo pakannut. Tänään purin kehysseinän ja heti harmitti, etten tullut ottaneeksi siitä yhtään kuvaa, jossa se olisi kokonainen. Vaatteita olen pakannut, kirjoja. Luovuin ajatuksesta lukea kaikki kirjat ennen muuttoa, kuunnella kaikki levyt ja katsoa kaikki elokuvat, ehkä ne saavat jo laatikoitua, pianhan me taas näemme.

Olen viihtynyt kirjastossa viime aikoina. Löytänyt erikoisia hyllyjä ja niistä kovin kummallisia kirjoja. Olemme lukeneet ystävän kanssa lehtiä kuiskaillen silloin tällöin toisillemme. Olemme ärsyyntyneet soittoäänistä. Mitään en ole lainannut, inspiroitunut vain lukemastani, näkemästäni. Sekin on ihan mukavaa. Kirjastosta tulikin mieleeni, olisin kiitollinen ystävilleni, että palauttaisitte lainaamanne tavarat ennen kuin muutan.

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Mä olen muuten kanssa jännästi viettänyt jostain syystä kovasti aikaa kirjastossa. Jännä ettei olla törmätty.

Tuija kirjoitti...

Anna: Oletko se siis sinä, jolla on maailman ärsyttävin soittoääni, tunnusta pois!

monski kirjoitti...

jaiks, mä tunnustan!
mulla on sun omaisuutta

Tuija kirjoitti...

monski: Purkkimatkalla voinet luovuttaa minun omaisuuteni. Käydään tänään noutamassa sun purnukat.