keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Saattaa olla, että joku arpa voittaa


























Saan salaviestejä toisesta maasta, minun tehtäväni on saada niihin selkoa, odotan lähettäjää saapuvaksi kuten joulua. Äiti osti meille teetä, niissä on kyllä hyvät purkit, sisällöstä en vielä osaa sanoa.

Kerrostalot seinällä odottavat portfolioon pääsyä, niissä asuvat eräs Frida, kaupan juokseva pätkätyöläinen sekä kerrostalokyttääjä toisesta kerroksesta. Ne tekevät minut hilpeäksi, kun katselen niitä. Toivoisin kehysteni olevan aina sellaisia.

Minulla on 101 blogimerkintää tässä blogissa, kuinka monta niistä sinä olet lukenut ja/tai katsonut? Mistä olet innostunut? Mitä haluaisit lukea tai mistä nähdä kuvia? Mitä terveisiä haluaisit lähettää minulle, kissoille, N:lle tai kodillemme?

Tämän nimi on epävirallinen asiakastyytyväisyyskysely, sen arvottavana palkintona olkoon, jokin pieni kehystetty teos (jota ei vielä ole olemassa, mutta ehkäpä teenkin siitä saajansa näköisen). Aikaa on lauantaille 22.10 klo 18.00 saakka. Äiti, tädit ja serkut, älkööt vaivautuko.

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi onnea 101-postaukselle! :)

Kaikki on tullut selailtua/ luettua läpi ja eniten olen innostunut blogisi kuvien värikkyydestä, kaikista kivoista esineistä ja vaatteista niissä ja tekstejäkin jaksaa lukea!:)

En osaa sanoa muuta, kuin jatka samaan malliin! Blogisi on kivaa seurailtavaa! :)

Anne B. kirjoitti...

Olen melko uusi lukija. Löysin blogisi muutama viikko sitten. Kissa kuvat ovat aina ihania! :) Lisää saisi esim. olla askartelu/ostos/kirja-vinkkejä.

soila kirjoitti...

kaikki 101 luettu!
tykkään sun kuvista ja siitä tavasta miten asetat sanasi, oli aihe mikä tahansa.
terveisiä tuulisesta helsingistä!

Kettu kirjoitti...

Heippa!

Hassua etten ole ennemmin sanonut mitään, olenpas hölmö! Luulenpa, että olen jokaisen postauksesi lukenut ja katsellut. Löysin blogisi joskus kesällä, ja nyt syksyllä kun yhtenä päivänä olin flunssassa kotosalla, kauan lueskelin sinun kirjoituksiasi ja ihastelin kuviasi. Myös vanhasta blogistasi.

Blogisi piristää kauheasti. Ja inspiroi! Värikkäitä kuvia ja värikästä kielenkäyttöä, niistä minä pidän hurjahurjasti. Vaikutat muutenkin hyvin kivaisalta ihanalta ihmiseltä :>

Ja onnea, 101 on hieno luku. (tässä kohdassa voisin heitellä värikkäitä nappeja ilmaan.)

Hauskaisaa päivän jatkoa sinulle toivottaa muuan kettu.

Tilkkukoira kirjoitti...

:(

Tilkkukoira kirjoitti...

...jatkuu... Piti kirjottaman, että kaikki on luettu ja innolla aina uutta odotan! Saanhan kuitenkin sanoa mielipiteeni vaikka arvontaan en pääse tiettävästi mukaan.

Anniina kirjoitti...

Oi, arvoitus on laskeutunut Suomeen! Hyvä.

Minun puolestani ei tarvisi muuttaa mitään, viihdyn niin hyvin näiden tuokioiden äärellä. Olen aina tykännyt siitä, että täällä ei konstailla (ei sitä verbiä kyllä varmaan ole, mutta konstailematon silti on), on kiemuroita muttei tarpeettomia mutkia.

Hyvää torstaita! odotan jo lomaa ja viimeistä kuuta.

annika. kirjoitti...

Minä olen lukenut kaiken, alusta asti. Tykkään, ja tykkään niin paljon, että voisin katsella kuvia ja lukea juttuja useamminkin!

Anu.R kirjoitti...

Hei, olen katsonut varmaankin kaikki enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti siitä lähtien kun ilmoitit itsestäsi:) Tykkään kuvista, väreistä, löydöistäsi, nuoren naisen elämästä.

hippityttö kirjoitti...

Olen lukenut blogiasi Oriveden ajoista lähtien...Tykkään!!
Kauniita kuvia & kivoja asioita:)

E kirjoitti...

Olen lukenut kaikki 101. Pidän innostavasta ja boheemista tyylistäsi! :)

Hilja kirjoitti...

Oon lukenu varmaan suurinpiirtein kaikki. Viimeisimpiin lempparimerkintöihin kuuluu Jänö kainalossa. Tykkään sun huumorista ja tykkään siitä ettet kumartele arvattaviin suuntiin, pidät oman linjas ja oot ihan omanlaises tyyppi, valtavan mielikuvituksekas, värikäs ja hyvällä tavalla villi.
(Kissoille silitysterveisiä.)

Hilja kirjoitti...

P.S. Voikohan sitä muuten ees olla huonolla tavalla villi, villi taitaa aina olla hyvä, vai onko? (No se ei ainakaan oo kovin hyvä jos kissat on kovin villejä...)

Marja kirjoitti...

Jokaisen olen lukenut, sieltä nurkkapöydästä asti.

Eniten olen tykännyt ehkä niistä n-määrä kuvia jostakin huoneesta -jutuista noin niin kuin kuvallisesti. Sanallisesti taas kiehtoo jokaikinen merkintä, tykkään niin tavastasi kirjoittaa. Tulee hyvä, hauska mieli, usein naurattaakin.